טקסט הודעת פורום
| 4/3/2009 6:05:00 PM |
|
נושא: ל baby x הנכבד!!! תאריך: 4/3/2009 6:05:00 PM
מחבר/ת: חיים טי
הייתי באלבום הפורום מסתכל על תמונות של אופניים ופתאום יש שם תמונות שלא ממש מתאימות לפורום של אופניים...ואני די מבקש ממך שאם אתה רואה תמונות כאלה---תוריד אותם
|
חזרה לפורום |
|
|