הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/3/2009 6:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  idan 66 עם תוכן  stumpjumper fsr
נושא: stumpjumper fsr תאריך: 4/3/2009 6:12:00 PM
מחבר/ת: idan 66

רכבתי על האופניים האלו (stumpjumper expert 2007) שנתיים וחצי ומאוד נהנתי מהם.
כעיקרון אלו לא ממש אופניים למתחילים אבל אם אתה יכול להרשות לעצמך לקנות אותם אז לך על זה, אתה תזכה באופניים מעולים שישרתו אותך היטב. אלו אופני שבילים עם 5 אינ"ץ שמטפסים ויורדים נהדר ואפשר גם ליקפוץ איתם (עד מטר וקצת).בנוגע לשאלה האם הם נחשבים לאיכותיים אז השלדה של שנת 2007 נבחרה לשלדה הטובה ביותר מייצור סדרתי בשנה זו.בנוגע למידה, אני 1.78 והיו לי מידה large אז נראה לי שלגובה שלך המידה הזו מתאימה.


חזרה לפורום