הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/3/2009 7:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עוז פרא עם תוכן  עוד שאלה קטנה...
נושא: עוד שאלה קטנה... תאריך: 4/3/2009 7:53:00 PM
מחבר/ת: עוז פרא

האם אני אוכל להשתמש בהד-סט הקיים שיש לי או שאני אצטרך להחליף להד-סט של threadless?


חזרה לפורום