טקסט הודעת פורום
4/3/2009 7:53:00 PM
עוז פרא
עוד שאלה קטנה...
נושא:
עוד שאלה קטנה...
תאריך:
4/3/2009 7:53:00 PM
מחבר/ת:
עוז פרא
האם אני אוכל להשתמש בהד-סט הקיים שיש לי או שאני אצטרך להחליף להד-סט של threadless?
חזרה לפורום