נושא: ה-Threadless תאריך: 4/3/2009 9:03:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
נכנס במקום החלק שפירקת מהאופניים שלך, שום חלק אחר אתה לא צריך להחליף (כמובן שכידון וסטם שכבר קנית...)
שים לב אם אתה קונה אז אתה צריך שה-Threadless יהיה במידה 1-1/8 אינטש (יש שתי מידות את אני לא טועה) כי למידת סטירר זו מתאים הסטם שקנית.
בנוסף, לפי התמונה שצרפת - http://img9.imageshack.us/my.php?image=03042009150.jpg - נראה ששכחת את החלק השני האלכסוני של הסטם הישן בפנים (פתחת את בורג החיזוק עד הסוף....)לפני שתרכיב את ה-Threadless תהפוך את האופניים ותוציא את החלק.
|