טקסט הודעת פורום
4/4/2009 1:53:00 PM
נפתלי
אבד תיק camelback
נושא:
אבד תיק camelback
תאריך:
4/4/2009 1:53:00 PM
מחבר/ת:
נפתלי
ביום שישי ה-3 באפריל 2009 שכחתי בחניון ראול ולנברג (החדש) בתל-אביב את ה-camelback שלי. המוצא הישר יכול להתקשר ל-0505313008
תודה :suss:
חזרה לפורום