הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2009 9:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  נשקחו=נשכחו....
נושא: נשקחו=נשכחו.... תאריך: 4/4/2009 9:18:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

מתכנת CRESTRON יקר :laugh:
איך היה בכרמי יוסף?
שמעתי שהיה מבאס אתמול בדרך קיסר.


חזרה לפורום