טקסט הודעת פורום
4/4/2009 9:18:00 PM
גיא בראל
נשקחו=נשכחו....
נושא:
נשקחו=נשכחו....
תאריך:
4/4/2009 9:18:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
מתכנת CRESTRON יקר :laugh:
איך היה בכרמי יוסף?
שמעתי שהיה מבאס אתמול בדרך קיסר.
חזרה לפורום