טקסט הודעת פורום
4/4/2009 9:26:00 PM
איתי העליון
נמצא כיסא +מוט במתחם החניה של ה - VOLVO CHALLENGE
נושא:
נמצא כיסא +מוט במתחם החניה של ה - VOLVO CHALLENGE
תאריך:
4/4/2009 9:26:00 PM
מחבר/ת:
איתי העליון
נמצא מוט כיסא + כיסא במתחם החניה של ה - VOLVO CHALLENGE , מי שאיבד מוזמן ליצור קשר כאן. ;)
חזרה לפורום