הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/4/2009 9:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  טוב החופש הזה משעמםם .. !!
נושא: טוב החופש הזה משעמםם .. !! תאריך: 4/4/2009 9:50:00 PM
מחבר/ת: שי מ

יש פה רוכבים מאזור הרצליה?!.

שרציניים ובא להם לרכב קצת ?1 :p


חזרה לפורום