הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2009 1:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  חח לי יש ..
נושא: חח לי יש .. תאריך: 4/5/2009 1:08:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון

אבל .. טוב נו חח
יש אוטובוסים :o


חזרה לפורום