הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2009 1:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן כחלון עם תוכן  צריך עזרה בבקשה ..
נושא: צריך עזרה בבקשה .. תאריך: 4/5/2009 1:53:00 PM
מחבר/ת: עידן כחלון

שמעו לפני כמה זמן נקרע לי הצינור של הברקס האחורי של איז ניין ומאז שהחלפתי תצינור הגלגל לא מסתובב כמו פעם אז הגלגל היה סמתובב 50 פעמים בדיבוש אחד והיום אולי 5 ברפידות נוגעות בדיסק ואני לא יודע מה לעשות בבקשה עזרה :(( :((


חזרה לפורום