נושא: צריך עזרה בבקשה .. תאריך: 4/5/2009 1:53:00 PM
מחבר/ת: עידן כחלון
שמעו לפני כמה זמן נקרע לי הצינור של הברקס האחורי של איז ניין ומאז שהחלפתי תצינור הגלגל לא מסתובב כמו פעם אז הגלגל היה סמתובב 50 פעמים בדיבוש אחד והיום אולי 5 ברפידות נוגעות בדיסק ואני לא יודע מה לעשות בבקשה עזרה :(( :((
|