נושא: giant transx talas תאריך: 4/5/2009 2:12:00 PM
מחבר/ת: מתי רוזן
מעוניין לקנות giant TRANCE X2 ולשדרג את הבולם הקידמי מ Fox F120 R,T120 ל talas 100-140 1) האם אני פוגע באופניים כלומר האם השלדה בנויה בהתאמה לבולם 120 ? לבעלי ניסיון ב TALAC 2)סגנון הרכיבה שלי XC אך ברצוני לשדרג יכולות שבילים אגרסיבים יותר ,האם yeti 575 יתאימו יותר?
|