הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2009 11:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  b l עם תוכן  טראנס X
נושא: טראנס X תאריך: 4/5/2009 11:09:00 PM
מחבר/ת: b l

שלום לך
אנירוכב על טראנסX 3 שדרגתי לבולם טאלאס ואין שום בעיה, גם בטראנס 0 שנת 2009מגיעה עם בולם כזה.
לך על האופניים האלו ותגלה עולמות אחרים.


חזרה לפורום