טקסט הודעת פורום
4/5/2009 11:09:00 PM
b l
טראנס X
נושא:
טראנס X
תאריך:
4/5/2009 11:09:00 PM
מחבר/ת:
b l
שלום לך
אנירוכב על טראנסX 3 שדרגתי לבולם טאלאס ואין שום בעיה, גם בטראנס 0 שנת 2009מגיעה עם בולם כזה.
לך על האופניים האלו ותגלה עולמות אחרים.
חזרה לפורום