טקסט הודעת פורום
| 4/5/2009 11:35:00 PM |
|
נושא: שמעתי... תאריך: 4/5/2009 11:35:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
ששי התבאס ואז זאב התבאס בגלל שי ומיכה התבאס כי הוא רק התחיל להתחמם וגל בכלל התבאס כי הוא רק הגיע והלכתם...הקיצר טוב שלא באתי :laugh: :laugh: :laugh:
|
חזרה לפורום |
|
|