הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/5/2009 11:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  שמעתי...
נושא: שמעתי... תאריך: 4/5/2009 11:35:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

ששי התבאס ואז זאב התבאס בגלל שי ומיכה
התבאס כי הוא רק התחיל להתחמם וגל בכלל התבאס
כי הוא רק הגיע והלכתם...הקיצר טוב שלא באתי :laugh: :laugh: :laugh:


חזרה לפורום