הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/6/2009 12:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי סורוקה עם תוכן  גם אני
נושא: גם אני תאריך: 4/6/2009 12:23:00 AM
מחבר/ת: שי סורוקה

לפני חודש הרכבתי סוף סוף את הג´יאנט רינקון! הכל שימנו כרו-מו. הכל מגרוטאות. "וואחד סטיל..."



חזרה לפורום