טקסט הודעת פורום
4/6/2009 12:23:00 AM
שי סורוקה
גם אני
נושא:
גם אני
תאריך:
4/6/2009 12:23:00 AM
מחבר/ת:
שי סורוקה
לפני חודש הרכבתי סוף סוף את הג´יאנט רינקון! הכל שימנו כרו-מו. הכל מגרוטאות. "וואחד סטיל..."
חזרה לפורום