טקסט הודעת פורום
| 4/7/2009 1:23:00 PM |
|
נושא: אם תעלה קישור למפרט תאריך: 4/7/2009 1:23:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אפשר יהיה להעריך "תמורה למחיר".
XL לגובה 183 נשמע לי גדול מדי, אבל מכיון שיש לך נסיון ברכיבה, מה פשוט יותר מלקחת סיבוב על האופניים, ולחוש את ההתאמה שלהם אליך?
|
חזרה לפורום |
|
|