טקסט הודעת פורום
| 4/7/2009 9:50:00 PM |
|
נושא: עזרה ??? תאריך: 4/7/2009 9:50:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez
אני מחפש נאבה אחורית לסנטה קרוז בוליט, בדקתי בכמה אתרים מחו"ל ורוב הגלגלים הם עם ציר של 12 מ"מ, לפי מה שמדדתי ובדקתי בשלדה שלי נדרש ציר 10 מ"מ וברוחב של 135. האם מישהו יכול לעזור או שרק המידה האחרונה מתאימה ? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|