הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/7/2009 9:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Ofer Erez עם תוכן  עזרה ???
נושא: עזרה ??? תאריך: 4/7/2009 9:50:00 PM
מחבר/ת: Ofer Erez

אני מחפש נאבה אחורית לסנטה קרוז בוליט, בדקתי בכמה אתרים מחו"ל ורוב הגלגלים הם עם ציר של 12 מ"מ, לפי מה שמדדתי ובדקתי בשלדה שלי נדרש ציר 10 מ"מ וברוחב של 135.
האם מישהו יכול לעזור או שרק המידה האחרונה מתאימה ?
תודה


חזרה לפורום