טקסט הודעת פורום
| 4/7/2009 11:29:00 PM |
|
נושא: תגיד, אתה לא מתבייש? תאריך: 4/7/2009 11:29:00 PM
מחבר/ת: shay gilinsky
עצם ההברזה שלך בדקה ה-90 ביאסה אותי, הבאסה שלי ביאסה את זאב, שביאסה את מיכה ושכולנו ביאסנו את גל. אבל נו.... מי התחיל בהכל?! :eek:
|
חזרה לפורום |
|
|