הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/7/2009 11:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  shay gilinsky עם תוכן  תגיד, אתה לא מתבייש?
נושא: תגיד, אתה לא מתבייש? תאריך: 4/7/2009 11:29:00 PM
מחבר/ת: shay gilinsky

עצם ההברזה שלך בדקה ה-90 ביאסה אותי, הבאסה שלי ביאסה את זאב, שביאסה את מיכה ושכולנו ביאסנו את גל.

אבל נו.... מי התחיל בהכל?! :eek:


חזרה לפורום