הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/7/2009 11:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  כמו שאמרת..
נושא: כמו שאמרת.. תאריך: 4/7/2009 11:53:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

מכלולים..
אבל אם אני לא טועה יש הבדל בין חלק מהדגמים שחלק באים עם בולם 100mm וחלק 120Mm ככה שזה משנה קצת את הגאומטריה ...
אבל אותה שילדה.


חזרה לפורום