טקסט הודעת פורום
| 4/7/2009 11:53:00 PM |
|
נושא: כמו שאמרת.. תאריך: 4/7/2009 11:53:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
מכלולים.. אבל אם אני לא טועה יש הבדל בין חלק מהדגמים שחלק באים עם בולם 100mm וחלק 120Mm ככה שזה משנה קצת את הגאומטריה ... אבל אותה שילדה.
|
חזרה לפורום |
|
|