טקסט הודעת פורום
4/8/2009 9:41:00 AM
גיא בראל
יענו עכשיו...
נושא:
יענו עכשיו...
תאריך:
4/8/2009 9:41:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
אני אשם,אה?
אתם מתחילים להשמע כמו אשתי :laugh: :laugh: :laugh:
עזוב שטויות,אתה בא לכרמי יוסף היום?
חזרה לפורום