טקסט הודעת פורום
| 4/8/2009 5:40:00 PM |
|
נושא: לא היה קל תאריך: 4/8/2009 5:40:00 PM
מחבר/ת: elad swissa
אבל בשעה טובה נולד סינגל חדש באריאל!!! בנתיים רק סינגל אחד אבל מאוד כיפי בירידה נראה לי שלכל הרמות הכל תלוי במהירות מי שמעוניין לבוא לעשות הרצה שיהיה איתי בקשר
|
חזרה לפורום |
|
|