נושא: היי חברה תאריך: 4/8/2009 11:39:00 PM
מחבר/ת: אלמוג מזרחי
אני חדש בתחות ואולי חלקחם חושבים שאני רוכב FR אבל יש לי אפשורות לרכב גם וגם ככה חשבתי לקנות אופניי כניסה את ה P1 יד שניה מצאתי משהו עכשיו אולי תתנו לי חוות דעת לגבי האופניים??? או המלצות לאופניי כניסה לשנה שנה וחצי הראשונות התקציב שלי הוא עד 3000 ש"ח ואני מוכן יד ראשונה אבל עד למחיר 3000 ש"ח תודה לעונים http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=96085#Image
|