הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/8/2009 11:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלמוג מזרחי עם תוכן  היי חברה
נושא: היי חברה תאריך: 4/8/2009 11:39:00 PM
מחבר/ת: אלמוג מזרחי

אני חדש בתחות ואולי חלקחם חושבים שאני רוכב FR אבל יש לי אפשורות לרכב גם וגם ככה חשבתי לקנות אופניי כניסה את ה P1 יד שניה מצאתי משהו עכשיו אולי תתנו לי חוות דעת לגבי האופניים??? או המלצות לאופניי כניסה לשנה שנה וחצי הראשונות התקציב שלי הוא עד 3000 ש"ח ואני מוכן יד ראשונה אבל עד למחיר 3000 ש"ח
תודה לעונים http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID=96085#Image


חזרה לפורום