טקסט הודעת פורום
| 4/8/2009 11:57:00 PM |
|
נושא: אני כרגע בלי אופניים לצערי אבל כשיהיה תאריך: 4/8/2009 11:57:00 PM
מחבר/ת: איתי חדד
אני אבוא. האופניים הקודמים גמורים ואני כרגע בתהליכים לקנות חדשים. איפה זה יוצא בדיוק.. מעניין אותי סתם ללכת לראות
|
חזרה לפורום |
|
|