טקסט הודעת פורום
| 4/9/2009 12:08:00 AM |
|
נושא: אופניים פגז !! תאריך: 4/9/2009 12:08:00 AM
מחבר/ת: ידין חסון
אבל אני ממליץ לך לדבר עם רון .. הוא בטח יגיב פה .. יש לו גם כאלה אופניים אבל קצת משופרות .. בתכלס .. זאת שילדה כרומלי בין הכבדות (יחסית) חלקים ברמה טובה .. גלגלים סבבה .. קניה טובה מאוד להתחלה !!
|
חזרה לפורום |
|
|