טקסט הודעת פורום
4/9/2009 12:15:00 AM
ידין חסון
איפה איפה ?!
נושא:
איפה איפה ?!
תאריך:
4/9/2009 12:15:00 AM
מחבר/ת:
ידין חסון
חח הם סיימו אותו בסוף אתמול ?
הלכתי שהיה נשאר איזה 20 מטר ..
מתי עושים לו הרצה כמו שצריך ?
חזרה לפורום