טקסט הודעת פורום
| 4/9/2009 9:08:00 AM |
|
נושא: אבד מפתח למכונית תאריך: 4/9/2009 9:08:00 AM
מחבר/ת: נופל וקם
אבד מפתח לרכב מסוג SAAB - ביום ג´ ה 7 לאפריל אחה"צ בסינגלים של בן שמן אחיו התאום של המפתח שבתמונה המצורפת.
מבטיח סיבוב חינם למוצא הישר ;)
|
חזרה לפורום |
|
|