טקסט הודעת פורום
| 4/9/2009 10:30:00 AM |
|
נושא: אל תכעס :) תאריך: 4/9/2009 10:30:00 AM
מחבר/ת: elad swissa
אבל עשיתי לו הרצה ברביעי בבוקר לא יכולתי להתאפק 5 ראנים היה מעולה יש עוד כמה סיבובים שצריך לשייף ולסדר את היציאה לשביל בסוף נדבר יום שישי בבוקר יש מצב
|
חזרה לפורום |
|
|