טקסט הודעת פורום
| 4/11/2009 6:14:00 AM |
|
נושא: חוות דעת תאריך: 4/11/2009 6:14:00 AM
מחבר/ת: נטע סיני
Jamis זו חברת שלדות (כמו כולם), לא ציינת דגם אבל כנראה Dakar משנתון 2003/4. השלדה נחשבה בזמנה טובה אבל המפרט די עלוב (כולל 24 הילוכים בלבד).
האם אלא זוג ראשון שלך? תקציב? משהו? :rolleyes:
|
חזרה לפורום |
|
|