נושא: התלבטות איזה אופני ז"ק לרכוש תאריך: 4/11/2009 10:35:00 AM
מחבר/ת: אלון קרני
שלום לכולם,
אני מעוניין להתחיל לרכב בשטח. התקציב הינו כ-2000 ש"ח. לאחר בדיקה צמצמתי את האפשרויות לשני דגמים, GT avalanche 2.0 v, Merida sub60-v. שניהם נמצאים בחנות של רוזן את מינץ ועונים על מגבלת התקציב. מבקש את עזרתכם בציון היתרונות והחסרונות של כל דגם ומה מומלץ לרוכב מתחיל. תודה.
|