הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2009 1:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יניב בן עם תוכן  בולם אחורי: קפיץ או אויר ?
נושא: בולם אחורי: קפיץ או אויר ?  תאריך: 4/11/2009 1:55:00 PM
מחבר/ת: יניב בן

שלום לכולם,

אני רוצה להחליף את אופני הז"ק בשיכוך מלא, בין היתר בגלל בעיות וכאבי גב שיש לי...
לכן אני מחפש אופני שיכוך מלא שיחסכו ממני כמה שיותר מהלומות בגב, גם מאבנים קטנות..
במהלך חיפושיי אחרי זוג אופניים נאמר לי ע"י מוכר באחת מחנויות האופניים שאם זה מה שאני מחפש עדיף לי לקחת בולם קפיץ כיוון שהוא רגיש יותר גם למהלומות קטנות וגם קצב התגובה שלו גבוה יותר משל בולם אויר.

הייתי מעוניין לדעת האם המוכר צודק ?

כמו כן, הוא טען שעדיפה לי תנוחת רכיבה רכונה, אבל ממאמרים שקראתי הבנתי שדווקא תנוחת רכיבה זקופה עדיפה לבעיות גב ...

אני אשמח לשמוע מניסיונכם...

תודה וחג שמח.


חזרה לפורום