נושא: מאמצים ארוכים והתכווצויות שרירים תאריך: 4/11/2009 4:12:00 PM
מחבר/ת: נעם הררי
אני רוכב שטח שמרבה לרכוב מרחקים יחסית ארוכים (60K+-) ונמצא בכושר טוב מאוד. ברכיבות סופ"ש הכל בסדר, אולם בתחרויות למרחקים הנ"ל,כשהמאמץ הינו בשיאו, אני מרבה "להתכווץ" (בעיקר התאומים). הבנתי שמעבר לתזונה נכונה לפני המאמץ, כדאי גם לצרוך מלח תוך כדי. על איזה כדורי מלח היתם ממליצים ומה צריך להיות עוד בכדור(מגנזיום וכדומה...???) תודה,
נעם.
|