נושא: אני לא מכיר אף אחד מהדגמים הנ"ל תאריך: 4/11/2009 4:41:00 PM
מחבר/ת: מאור ניסים
אבל אני יכול להגיד לך שלדעתי אופני הכניסה הכי טובות ונוחות הם ה-specialized hardrock יש להם שלדה חזקה אבזור יחסית טוב לאופני כניסה ואפשר לעשות איתם דברים הרבה יותר ממה שאפשר עם אופני כניסה אחרות..וכמובן שהן עונות על גודל התקציב שלך..היתי ממליץ לך לצאת קצת מחוץ לחנות של רוזן ולבדוק עוד כמה אופציות.. אבל גם חשוב לשזכור שכל המלצה שתקבל פה היא מנסיום אישי ודעה אישית...הכי טוב פשוט לראות מה הכי נוח לך כי ברמות האלו של האופניים אין המון הבדל בין האבזור פשוט מה שנוח זה הכי טוב.
מקווה שעזרתי, מאור.
|