הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2009 6:39:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  מתי עזוב שטויות...
נושא: מתי עזוב שטויות... תאריך: 4/11/2009 6:39:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

תתחדש על האופניים,אתה הולך להנות מהם.
אין שום בעיה עם הצמיגים האלו (כמה התנגדות גלגול כבר יכולה
להיות לצמיג 2.1??? :confused:
אם וכאשר תצוץ בעיה אמיתית חזור אלינו להתייעצות.


חזרה לפורום