טקסט הודעת פורום
| 4/11/2009 6:39:00 PM |
|
נושא: מתי עזוב שטויות... תאריך: 4/11/2009 6:39:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
תתחדש על האופניים,אתה הולך להנות מהם. אין שום בעיה עם הצמיגים האלו (כמה התנגדות גלגול כבר יכולה להיות לצמיג 2.1??? :confused: אם וכאשר תצוץ בעיה אמיתית חזור אלינו להתייעצות.
|
חזרה לפורום |
|
|