הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2009 6:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  תגיד חנן,מה אתה אומר על...
נושא: תגיד חנן,מה אתה אומר על... תאריך: 4/11/2009 6:46:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

כלב זאב?ואולי רוטווילר? ועוגת קצפת?
בוא ונסח מחדש את השאלה שלך מחדש ונוכל לענות
לך תשובה רצינית.
מה הסגנון שלך? איפה אתה רוכב? על מה אתה רוכב היום?
מה אתה רוצה לעשות עם האופניים?נדב לנו קצת יותר מידע.


חזרה לפורום