טקסט הודעת פורום
| 4/11/2009 6:46:00 PM |
|
נושא: תגיד חנן,מה אתה אומר על... תאריך: 4/11/2009 6:46:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
כלב זאב?ואולי רוטווילר? ועוגת קצפת? בוא ונסח מחדש את השאלה שלך מחדש ונוכל לענות לך תשובה רצינית. מה הסגנון שלך? איפה אתה רוכב? על מה אתה רוכב היום? מה אתה רוצה לעשות עם האופניים?נדב לנו קצת יותר מידע.
|
חזרה לפורום |
|
|