נושא: למה זה משנה... תאריך: 4/11/2009 6:52:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
לך אם אתה פריריידר או רוכב XC או רוכב סוסים? ענית לעצמך כששאלת: "שזה חארטה כל הקטגוריות האלו?" יותר פשוט שתתאר לנו איפה אתה רוכב?עם מה?ומה אתה עושה? יהיה יותר פשוט לכוון אותך לאופניים שיתאימו לך. עניין הקטגוריות זה על מנת שהמוכר בחנות יטפח לך על השכם ויאמר "פששש יפה גבר גבר אתה רוכב AM ולכן אתה צריך אופניי 6",יש לנו כאלו"
|