טקסט הודעת פורום
| 4/11/2009 6:57:00 PM |
|
נושא: מכיוון שאתה רוכב... תאריך: 4/11/2009 6:57:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
XC בולם אויר יהיה הבולם שיתאים לך מהסיבה שבולם קפיץ יוסיף לך משקל מיותר לאופניים. בולם אויר יתן במקרה שלך את הרכות הנדרשת לא פחות מקפיץ ולהרבה בולמי אויר טובים קיימת אפשרות נעילה.
|
חזרה לפורום |
|
|