הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2009 6:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  מכיוון שאתה רוכב...
נושא: מכיוון שאתה רוכב... תאריך: 4/11/2009 6:57:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

XC בולם אויר יהיה הבולם שיתאים לך מהסיבה
שבולם קפיץ יוסיף לך משקל מיותר לאופניים.
בולם אויר יתן במקרה שלך את הרכות הנדרשת לא פחות מקפיץ
ולהרבה בולמי אויר טובים קיימת אפשרות נעילה.


חזרה לפורום