טקסט הודעת פורום
| 4/11/2009 7:11:00 PM |
|
נושא: מכיוון שאתה רוכב... תאריך: 4/11/2009 7:11:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
XC אני מניח שהאופניים שתרכוש יהיו כאלו עם מהלך מתלה של "4,אני אישית לא מכיר בולם קפיץ טוב שנמכר בארץ למהלך מתלה של "4. מה שגם בולם אויר קל יותר לכיוון FINE TUNING מבולם קפיץ.
|
חזרה לפורום |
|
|