הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2009 7:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  מכיוון שאתה רוכב...
נושא: מכיוון שאתה רוכב... תאריך: 4/11/2009 7:11:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

XC אני מניח שהאופניים שתרכוש יהיו כאלו עם מהלך
מתלה של "4,אני אישית לא מכיר בולם קפיץ טוב שנמכר בארץ
למהלך מתלה של "4.
מה שגם בולם אויר קל יותר לכיוון FINE TUNING מבולם קפיץ.


חזרה לפורום