טקסט הודעת פורום
| 4/11/2009 7:22:00 PM |
|
נושא: נאבות של Quad תאריך: 4/11/2009 7:22:00 PM
מחבר/ת: איתי הראל
שלום לכולם. יש למישהו ניסיון עם הנאבות האלה ויכול לעזור עם חוות דעת עליהן? סגנון הרכיבה הוא איפשהו בין XC ל AM, ושאר הסט אמור להיות מורכב מחישוקים של WTB - Dual Duty ושפיצים של וויל סמית. מה דעתכם? תודה לעוזרים.
|
חזרה לפורום |
|
|