הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2009 7:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלון הרלינגר עם תוכן  אבדה מצלמת קודאק כסופה
נושא: אבדה מצלמת קודאק כסופה  תאריך: 4/11/2009 7:34:00 PM
מחבר/ת: אלון הרלינגר

בשבת 11.4 אבדה מצלמת קודאק כסופה וקטנה במסלול שיורד לכיוון נחל יתלה או נחל מעלה החמישה מכיוון נטף. המוצא הישר מתבקש ליצור קשר 0523-132310 תודה אלון


חזרה לפורום