טקסט הודעת פורום
| 4/11/2009 7:34:00 PM |
|
נושא: אבדה מצלמת קודאק כסופה תאריך: 4/11/2009 7:34:00 PM
מחבר/ת: אלון הרלינגר
בשבת 11.4 אבדה מצלמת קודאק כסופה וקטנה במסלול שיורד לכיוון נחל יתלה או נחל מעלה החמישה מכיוון נטף. המוצא הישר מתבקש ליצור קשר 0523-132310 תודה אלון
|
חזרה לפורום |
|
|