הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2009 7:57:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ג´ון טראביס עם תוכן  צודק
נושא: צודק תאריך: 4/11/2009 7:57:00 PM
מחבר/ת: ג´ון טראביס

ראשית צודק
שנית- פשוט מעניין אותי מה זה קרוס קאנטרי? הכוונה לשבילים לבנים?
מה זה אולמאונטין- סינגלים צרים?
פרירייד- סינגלים מהירים ואגרסיבים עם קפיצות?
דאון היל - ירידה מהירה מטה?

פשוט בשבילי. בשביל להבין

לא בשביל לשייך עצמי
פשוט בשביל להבין
טראביס


חזרה לפורום