נושא: צודק תאריך: 4/11/2009 7:57:00 PM
מחבר/ת: ג´ון טראביס
ראשית צודק שנית- פשוט מעניין אותי מה זה קרוס קאנטרי? הכוונה לשבילים לבנים? מה זה אולמאונטין- סינגלים צרים? פרירייד- סינגלים מהירים ואגרסיבים עם קפיצות? דאון היל - ירידה מהירה מטה?
פשוט בשבילי. בשביל להבין
לא בשביל לשייך עצמי פשוט בשביל להבין טראביס
|