הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2009 8:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  בפשטות ובקצרה...
נושא: בפשטות ובקצרה... תאריך: 4/11/2009 8:24:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

XC-רכיבה שמטרתה גמיעת מרחקים והנאה מהטבע בין אם על דרכים כבושות,שבילים לבנים או סינגלים לא טכניים במיוחד.
AM-רכיבה בסינגלים טכניים בין אם מהירים או איטיים בעלייה או בירידה,רכיבה כזו יכולה לכלול גם "דרופים" מזדמנים בסינגל.דוגמת יער עופר,פארק קנדה או נחל רחם בדרום.
רכיבת FR-ברובה רכיבה די איטית תוך פיצוח קטעים טכניים מאוד וקפיצת "דרופים" בין אם כאלו הנמצאים בסינגל או מחוץ לסינגל כדוגמת ג´ק הסמוראי,הר הרצל,קטלב.
רכיבת DH-להגיע למטה וכמה שיותר מהר,ברכיבת DH אמיתית לא תמצא יותר מדי קטעים טכניים צפופים או דרופים גבוהים.מסלול DH תוכל למצוא במנרה ואפילו בנו בשבילו רכבל צמוד :laugh: :laugh: :laugh:
וכמובן כל אחד מוזמן להוסיף לדבריי ;)


חזרה לפורום