נושא: איש יקר... תאריך: 4/11/2009 9:08:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
תתחיל לרכב עם מה שאתה מקבל על האופניים במידה ותיראה שבאמת הצמיגים לא מתאימים לצרכים שלך אז חפש להחליף. עם כל הכבוד לביקורות בכל מיני אתרים (ויש הרבה כבוד) אין כמו לנסות בעצמך ובמיוחד כשבעצם אתה מנסה ללא עלות(מגיע גם ככה על האופניים ושים לב שגם ב-MTBR הדעות חלוקות). אל תשכח שכל אחד רוכב בתנאי שטח שונים,לכל אחד הניסיון שלו ולכל אחד ה"דרישות" שלו מהציוד.
|