הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/11/2009 10:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  אתה מודע לזה...
נושא: אתה מודע לזה... תאריך: 4/11/2009 10:20:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

שה-GT האלו לא מיוצרים מ-2007?
על איזה שנה מדובר?


חזרה לפורום