טקסט הודעת פורום
| 4/12/2009 1:30:00 AM |
|
נושא: אני משתמש בהם תאריך: 4/12/2009 1:30:00 AM
מחבר/ת: רותם 12
על חישוקי SPANK הן מאוד חזקות ועברו התעללות וקפיצות מגובה של 2 מ´ ולא הראו שום סימן של התעייפות ,הן קצת מרעישות (למי שאוהב ואני אוהב)אבל בסה"כ הן מעולות לדעתי.
|
חזרה לפורום |
|
|