הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2009 1:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רותם 12 עם תוכן  אני משתמש בהם
נושא: אני משתמש בהם תאריך: 4/12/2009 1:30:00 AM
מחבר/ת: רותם 12

על חישוקי SPANK הן מאוד חזקות ועברו התעללות וקפיצות מגובה של 2 מ´ ולא הראו שום סימן של התעייפות ,הן קצת מרעישות (למי שאוהב ואני אוהב)אבל בסה"כ הן מעולות לדעתי.


חזרה לפורום