טקסט הודעת פורום
4/12/2009 7:25:00 AM
גיא בראל
אם ממש חשוב לך...
נושא:
אם ממש חשוב לך...
תאריך:
4/12/2009 7:25:00 AM
מחבר/ת:
גיא בראל
לא ליפול בפח אתה יכול לפנות לכל חנות
אופניים ולבקש שהמכונאי יעיף מבט,יעלה לך 50-100 ש"ח
אבל לפחות קנית שקט נפשי.
חזרה לפורום