טקסט הודעת פורום
4/12/2009 9:36:00 AM
ג´ון טראביס
מהלך מתלה
נושא:
מהלך מתלה
תאריך:
4/12/2009 9:36:00 AM
מחבר/ת:
ג´ון טראביס
הכוונה במהלך מתלה למיטב הבנתי הינו עד כמה המתלה גמיש? כלומר כמה הגלגל יכול לנוע למעלה? אני מניח שזה שקור לטיב הבולם
אשמח להרחבה בנושא
חזרה לפורום