הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2009 9:36:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ג´ון טראביס עם תוכן  מהלך מתלה
נושא: מהלך מתלה תאריך: 4/12/2009 9:36:00 AM
מחבר/ת: ג´ון טראביס

הכוונה במהלך מתלה למיטב הבנתי הינו עד כמה המתלה גמיש? כלומר כמה הגלגל יכול לנוע למעלה? אני מניח שזה שקור לטיב הבולם
אשמח להרחבה בנושא


חזרה לפורום