נושא: לגיא תאריך: 4/12/2009 11:28:00 AM
מחבר/ת: מתי רוזן
ראשית תודה רבה על התגובה המהירה.. בכל מקרה הייתי מעדיף להישאר עם צמיגים אלו, גם כדי לחסוך עלויות שדרוג וגם בין היתר הם נמצאות גם על אופני TANCE X0 שעולות קרוב ל 20 אלף כך שקשה לי להאמין שהצמיגים גרועים. עושה רושם שיש לך אינטרס ;) להראות שהצמיגים טובים ומתאימים.. אך שוב אומר שמיכון שאני משקיע סכום גבוה ברכישה אני בודק כל רכיב ולצמיגים מתאימים יש משמעות חשובה.
|