נושא: יש לי אינטרס... תאריך: 4/12/2009 12:25:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל
שישאר לך יותר כסף בכיס...אולי ייפול עליי קצת :laugh: :laugh: :laugh: ועכשיו ברצינות,אתה קונה אופניים מצויינים,כמה הצמיג כבר יכול להיות גרוע? אני מנסה למנוע ממך הוצאה כספית מיותרת שאולי אפילו(וסביר להניח) לא ממש הכרחית. בהצלחה ברכישה
|