הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2009 12:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  יש לי אינטרס...
נושא: יש לי אינטרס... תאריך: 4/12/2009 12:25:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

שישאר לך יותר כסף בכיס...אולי ייפול עליי קצת :laugh: :laugh: :laugh:
ועכשיו ברצינות,אתה קונה אופניים מצויינים,כמה הצמיג כבר יכול להיות גרוע?
אני מנסה למנוע ממך הוצאה כספית מיותרת שאולי אפילו(וסביר להניח) לא ממש הכרחית.
בהצלחה ברכישה


חזרה לפורום