נושא: שדרוג תאריך: 4/12/2009 3:47:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה
לפי חוות דעת של אחרים פה בפורום ובאתרים אחרים ה-Fireball היא שלדת ז"ק מצויינת. לגבי השדרוג הסדר שעליו חשבת בהחלפת הרכיבים הגיוני: 1. החלפת הבולם יכולה לשפר לך את תחושת הרכיבה פלאים, מן הסתם כל בולם שתבחר יהיה יותר איכותי מהבולם הבסיסי (אלסטומר) שיש עכשיו ותשפר את איכות השיכוך. שים לב שיש לך כרגע בלמי חישוק ולא כל הבולמים תומכים בכך (מחברים על רגלי הבולם). 2. אם אתה מתכוון להשאר בתחום רכיבת שבילים+ בלמי חישוק בהחלט יספיקו אבל ממליץ להחליף רפידות ליותר איכותיות ע"מ לשפר את איכות הבלימה. במידה ותרצה להחליף לבלמי דיסק, יש לשים לב שצריך להתאים את הגלגלים ע"מ שיתמכו בקבלת דיסקים (ראה הערה הבאה), בכל מקרה אם כבר משקיעים אז בבלמי דיסק הידראוליים. 3. הגלגלים הקיימים יעמדו בכבוד ברכיבת שבילים, במידה ורוצים יותר מכך אז מומלץ להחליף גלגלים (או לפחות חישוקים לחזקים יותר). בהמשך להערה קודמת, אם אתה רוצה לשדרג לבלמי דיסק יש להחליף את טבור האופן (נאבה) לכזו שתומכת בחיבור דיסק (סטנדרטי או סנטרלוק, אישית אני מעדיף סטנדרטי, יש יותר אופציות). החלפת טבור האופן מקבילה לבניית גלגל (על כל שלביו) בעוד שהחלפת החישוק לא מחייבת (ניתן לפסוח על שלב השזירה)
דברים נוספים שמומלץ להחליף וישפרו את איכות הרכיבה: 1. שיפטרים ומעבירים (אולי גם לעבור ל-27 הילוכים) 2. קראנק 3. גריפים
לאחר שכל זה נאמר, ההמלצה שלי - תתחיל לרכב, תהנה ממה שיש כל עוד הוא עובד ומשרת אותך נאמנה ותשדרג עם העלייה ברמת הרכיבה (או ברמת האגרסיביות :cool: ) או בעקבות כשל ברכיב זה או אחר.
בהצלחה :)
|