הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2009 4:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בילבו באגינז עם תוכן  תודה רבה, עוד שאלות
נושא: תודה רבה, עוד שאלות תאריך: 4/12/2009 4:10:00 PM
מחבר/ת: בילבו באגינז

המון תודה. אז אתחיל את הארוחה עם המזלג :)

אני צריך גם רוצה לקנות מכנס, כסדה וכפפות.

שאלת חולצה: אני רואה שהחולצות מה זה יפות, קוליות.... אבל קיבלתי איזו חולצה טרמית מהצבא, בצבע זית, ונראה לי שהיא תהיה בסדר. היא מאווררת כזאת, למרות שהשרוול ארוך.
יש איזה ערך מוסף לחולצות "מקצועיות" ?
ממילא אני לוקח 1.5-2 ק"ג מים, מה כבר 50 גרם חולצה יעשו ?

כמו כן, אני מתכנן לקחת איתי לרכיבות 2 פנימיות וכמה מפתחות.

יש עוד איזה משהו לרכיבות יום שבן אדם יכול להצטרך, חוץ מנוזלים ואוכל ?


תודה מראש!




חזרה לפורום