הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

4/12/2009 7:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיא בראל עם תוכן  אז לצמיג...
נושא: אז לצמיג... תאריך: 4/12/2009 7:25:00 PM
מחבר/ת: גיא בראל

אין בכלל התנגדות גלגול אלא האצה :p


חזרה לפורום