טקסט הודעת פורום
4/12/2009 7:25:00 PM
גיא בראל
אז לצמיג...
נושא:
אז לצמיג...
תאריך:
4/12/2009 7:25:00 PM
מחבר/ת:
גיא בראל
אין בכלל התנגדות גלגול אלא האצה :p
חזרה לפורום